Äntligen framme

Nu har vi äntligen kommit fram till stugan i fjällen. 7 timmar senare liksom. Jag mådde illa ungefär kanske 28 gånger. Men när man äntligen är framme så känns det ju skönare. Jag är så avundsjuk på min kompis nattis som är i Mexico just nu. Hade gärna vilja åka dit. Men det är ju skönt nu att det är lov nu och man får koppla av. Det är ju jätte kul att åka slalom skidor. Men veckans höjd punkt är nog när man får bada på badhuset här. Jag får blogga sen ifrån mammas mobil för det finns inget trådlöst nätverk här så jag kan inte använda min data till det. Men nu ska jag kolla på melodifestivalen som börjar om 4 min så jag ska plocka fram lite snacks till oss nu. Tjingeling tingeling!


Kommentarer
nattiz

Heej ellie! Haha du ar nog inte den forsta som ar avundsjuk po mig hihi<3 ha det bra i fjellen<3

2012-02-25 @ 23:10:21
URL: http://swimpinky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0