Shopping shopping

Det var as kul idag i skärholmen. Jag köpte alla ♥ dag present till en kille. Och sen så köpte jag brevpapper.
Jag kan lägga upp bilder på allt jag köpte. Killen (Mackan) går ändå inte in på min blogg så det är lugnt. Fast det känns lite oknstigt att ge något till honom när han inte ens är kär i mig. Men jag anatar väl att livet inte blir som man vill hela tiden.         Här kommer lite bilder:

Scrapbooking väska bra och bara 500 spänn.....

Asken som alla saker ligger i


Nallen

En påse med gele hallon

En chokladbit

hjärt godis

En chokladbit framsidan..

.. baksidan

Sist men inte minst en liten klubba.

Det fanns en godisbit som det stod "Ska vi hångla?" men jag valde att inte köpa den......!







Kommentarer
nattis<3

Heej ellie<3 Det var så nice att shoppa med dig och majis super kuligt:)

2012-02-13 @ 08:56:48
URL: http://swimpinky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0