Kussen<3

Min kusse Samuel kommer snart han ska sova här idag och imorn och vi ska ha as kul!;)
Jag har precis kommit hem ifrån Anja. På slutet så skulle Emma gå hem så jag,majken,anja,hennes lillebror och hennes mamma gick ut i Älvsjö skogen med ficklampor och varm choklad. Det var ur mysigt<3Å juste jag skulle också säga att jag ska börja göra ett tips i varje inlägg. Typ ett tips om vad som hällst<3 Å så ibland så kommer det kanske med en bild till tipset;) Men nu kommer ni att få veta mina absoluta favo favo favo tuggummin<3

Frukt-tuggummin som man köper jätte billigt vid godiset på willys:)

                                                                                                   Tips: Ät aldrig apelsin om du har blåsor i munnen!


Kommentarer
SH

Det var ett bra tips :)

2012-01-03 @ 19:27:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0