Ny sladdis<3

Tjoho nu har pappa köpt en ny sladd så nu kan jag ladda upp bilder! Sh var här hon gick alldeles nyss hon sskulle träna. Egentligen skulle jag följa med men dem skulle inte äta nån middag men pappa sa att jag kunde ju äta hemma och sen knalla ner till deras träning men jag vet inte riktigt ifall jag vill för det är så mörkt och kallt att stå där i 1 och en halv timme! Kan inte ni kommentera och säga vad ni tycker jag vet inte ifall sh tror att jag kommer men jag vill ju inte göra henne ledsen.

Vi håller på med att sy typ såna där lappsaker. Jag ska sy en kudde. Och så här långt har jag kommit;)




Kommentarer
nattis<3

Ja vad kul att ni får göra lappteknink det fick vi med såklart ni mä får det men jag tyckte det var jätte kul när man väl kommit igång. På träslöjden får vi göra ljusstakar eller baseball trä jag gör en ljusstake såklart:) puss puss bäzzan<3 har uppdaterat bloggen:)

2012-01-11 @ 21:31:07
URL: http://swimpinky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0