Premiär på isen<3

Haha idag var det premiär på isen med nattis och majis.<3 Vi skulle först åka i gubbängen men det tog bara 5 minuter innan ett grabb lag skulle spela hockey match där så vi åkte in till stan istället. Där åkte vi 1 timme med grillorna och sen åkte vi till donken och käkade lite;) Sen åkte vi och lämnade nattis lillebrors kompis och sen lämnade vi majis och sen åkte vi hem till nattis. (Väldigt mycket åkande hit och dit men så var det) Vi skulle egentligen gå på bio nu men det gick inga filmer:( Så nu vet jag inte vad vi ska göra men det kommer väl det som kommer. Hihi<3

                                         ÅÅÅÅ juste till alla er som tror att det finns blogg regler:
                                                        Lägg ner det finns inga regler ALLS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                                                                                 
Mih* elin
*Med irriterade hälsningar

                                                                                                                Tjingeling Tingeling<3


                                       


Kommentarer
bloggarens ägare

Sorry ifall jag blev lite sur och nej jag tänkte inte på din blogg jag tänkte bara på alla som håller på att hacka på mig bara för att jag inte gör precis som dem!

2012-01-06 @ 19:35:29
URL: http://bubblisar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0