Vilken idiot!

Så här skrev det på en nyhetssida!
 
Trots att Justin Bieber knappt lämnat målbrottet är han tydligen kapabel att göra kvinnor hörselskadade.  

Det skulle bli en kanonkväll för mor och dotter. Men det slutade i tragedi och en halvdöv mamma.

Det var den 14 juli 2010 som Stacey Wilson Betts tog med sig sin dotter för att se Justin Biebers show i Oregon.

Men fansens öronbedövande vrål och den höga ljudvolymen från högtalarna gjorde att Staceys öron tog en hel del stryk – bland annat hävdar hon att hon fått tinnitus.

Nu har Stacey anmält Justin Bieber, 18, och kräver den hisnande summan 65 miljoner kronor i skadestånd.  

– Min livskvalitet har blivit permanent reducerad efter det här, skriver Stacey i sin stämningsansökan, som sajten TMZ har tagit del av.

 

Men vad hade hon tänkt sig!  Hon får väl köpa öronproppar. Man kan ju nt gå på en konsert av Justin och nt tro att man nt kan få tinnitus! När jag,mamma och Majis ska gå så ska jag ta med mig öronproppar för säkerhets skull. Asso hallå hur tänker hon. Hon kan ju nt bara stämma honom och få 65 miljoner i skadestånd! Om man går på en konsert så e det väl på egen risk elr!????

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0