Bara lite snack om Scrapbooking <33333

Jag har typ inget att göra. Det har jag alltid. Men aja. Jag ska fråga mamma om jag får Scrapbooka lite. Bra att öva innan vi ska till ett sånt där möte. Det ska bli jätte kul. Vi ska på ett i stan i September och ett i Globen. Det kmr bli as coolt i Globen. På ett vanligt Scrapbooking-möte så är man typ ca 100 pers men i Globen så kmr vi vara ca 1000 pers kul va!? :D Längtar as mkt. Fast Globen saken är 2013 så det är ett litet tag till <33 Plus att jag och mamma har världens bästa väska till alla saker. Jag och pappa köpte den på Panduro till henne i födelsedagspresent. Den är gigantisk :D Puss<33333333333
 
 
Haha jag och pappa tog såklart den största som fanns. Det var bara en kvar hahaha <33 :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0