Dålig uppdatering

 
 
 
 
Azzå jag vet att jag nt har uppdaterat på några dagar men azzå vi är liksom ute på Tynningö som vanligt. Azzå jag fattar nt vrf mamma och pappa vill vara här. Jag och min lillesyrra tycker att stället är skit tråkigt. Om man nt har en kompis. Våra kompisar som var här över midsommar åkte precis hem. Så nu är det som dött här. Men iaf tillbaka till ämnet. Jag kan nt blogga för vi har bara ipaden med oss och pappa vill ju typ aldrig låna ut den men nu lyckades jag sno den för en stund ;) Men imorn när vi kmr hem så ska jag lägga upp bilderne från igår. Nu ångrar jag nt att jag tog med mig kameran <333333.         P.S: nån som vet hur man övertalar sin pappa att ladda ner Blogg.se appen till Ipaden????
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0