Typ livrädd......!!

Asså jag vet nt om jag vill åka Insane. Direkt när dem hade byggt den så sa jag átt jag absolut nt ville åka den där.
Men Sh vill ju men nt jag. Fast jag kan ju ändå nt veta om den är rolig elr tråkig. Nästan alla åk-saker på Grönan tyckte jag var läskiga först men sen när jag åkte dem så var dem roliga ;) Jag kan åka allt förutom Tilt, Frittfall, Extrem, blåtåget och kanske Insane. Men aja man måste ju prova. Azzå jag har åkt allt på Grönan förutom Extrem och Insane. Men aja idag är det väl kanske dags att bocka av Insane på listan. Önska mig Lycka Till <3333333
 


Kommentarer
linnea<33 :D

lycka till kolla gärna min blogg <333 :D :)

Svar: Har redan kollat den. Den är jätte bra <333
None None

2012-06-20 @ 17:24:55
URL: http://theneaz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0