Ingen litar!?

Azzå jag stör mig på en sak. Azzå ingen litar typ nt längre på mig. Tänk er en situation när nån säger en hemlis till mig. Jag säger nt det till nån men några andra har fått reda på hemlisen på nåt annat sätt. Vad händer!? Jo att jag får skulden. Azzå det har typ alltid varit mitt fel. Ifall ni nt kan lita på mig än ni nt några riktiga kompisar. Och jag är medveten om att jag har avslöjat hemlisar tidigare men jag gör nt det! Och jag vet att ifall jag avslöjar en hemlis är nt jag heller en riktig kompis! Jag vet så ni behöver nt skriva nån konstig kommentar på det här.



Kommentarer
SH

Ojojoj, nu syftar du på mig.. Eftersom att du kommenterade min blogg om det där.. -.-

2012-04-22 @ 23:17:30
URL: http://Http://www.linneasfoton..blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0