Pinsam situation!

Jag var med om en GANSKA pinsam situation idag eller azzå jag tyckte det. Jag och mamma hade precis vart och tränat i Heron City men mamma sa att vi skulle gå upp till bion och köpa påsk present till min kusins barn (bio presentkort) Så står vi där typ svettiga med träningskläder på (orka byta om där liksom). Stora väskor hade vi ju också med oss. Mitt hår ser ju ut som HEJ KOM OCH HJÄLP MIG! Så hör jag att nån ropar mitt namn. När jag vänder mig om står en kille (tänker inte säga vad han heter för han kanske inte vill det). Jag e ju inte kär i honom eller nåt men han är ju rätt så söt. Men så står jag och mamma där och han säger Hej. Azzå kanske nt låter så pinsamt... men det var det!





Kommentarer
nattiz<33

Det skullenag inte tycka var pinsamt och plus att nu vet han att du är en sån duktig människa som går och tränar :D

2012-04-08 @ 13:55:40
URL: http://thenattiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0