Presenterna från släktkalaset

Dem flesta har gått hem nu ifrån släktkalaset nu. Men några är kvar. Det var jätte mysigt när dem var här. Jag fick jätte fina saker :D ♥

En snygg skinn-jacka ifrån min Kusin

En sommar kjol

En cool tröja

En glassig T-shirt

Den här ska man ju ha när man är och shoppar

En grå T-shirt

Man sätter äggen i och sen målar man på dem

400 kr (jag har inte lagt på dem som jag fick i morse)

Klistermärken

Ett presentkort på Lindex för 150 kr

Ett påskägg med godis

2 nagellack

Grey`s Anatomy dvd:er. Jag ska ligga och kolla på dem heeeeeeela kvällen :D

En ny lampa. Passar perfekt i mitt rum eftersom jag har ju lila väggar

Ett påskägg med......

...godis....

2 nagellack, läppglans och en "Body Lotion"

En S.A.T.S väska. Den ska jag ha när jag ska träna :D





Kommentarer
nattiz<33

Snygga saker<33

2012-04-06 @ 22:57:52
URL: http://www.thenattiz.bloggse


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0