Jippi!!!!!!!!

Jag och nattis har åkt skridskor fast det snöade as mycket. Ni kan få lite bilder sen. Från det här året och från förra året. Hennes mamma skulle ha tjejfest hemma hos sig så Nattis ska sova här i natt. Vi ska sova i min trä-koja. Vi har sovsäckar,ficklampa,snacks,täcken,filtar,kuddar,gosedjur och värmeelement. Hehe lite mycket kanske men ändå. Juste ni ska få dag 4 snart i ett annat inlägg ska bara renskriva vårnan fantasy berättelse som vi skriver i skolan. Min handlar typ om nån som heter Embla som bor i landet Guldania. Lite konstiga namn men aja det är ju fantasy.                    Men iallafall här kommerlite bilder♥

                                                                        2012

                           Söta Nattis

                                    Knäppa jag

                                    Mina grillor

                                Jag igen


                                                                          2011

                          En fin natur bild

                              Nattis

                            Jag..igen

                            Hehe nattis ramlar framlänges............

                           ...........och baklänges


Det var så dåligt väder och kallt så vi hann inte ta lika mycket bilder som förra året men hoppas ni blev nöjda ändå♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0