Majkis och andra oviktiga saker!

Sitter på gympan nu och har inget att göra. Jag var ju sjuk igår så idag när jag kom till skolan så var jag as hostig. Så idag är inte jag med. Men imorn får jag inte vara hostig för då så ska våran klass ha disco för att samla in pengar till klassresan till Boda Borg. Vi behöver typ 900 spänn per barn. och vi är ju 25 i klassen så det behövs lite slantar. Jag ska sitta med Majken, Sophie och Nattis först i inträde saken. Mina föräldrar skulle egentligen vara med i två timmar på discot och hjälpa till. Men nu så har ju såklart pappa också fått influensan så ingen av dem kan vara med. Jag fick lämna min lillesyrra idag på morgonen. Men jag tyckte det gick rätt bra ändå :D



Kommentarer
Sofia

Ha en bra dag!

Kram :)

2012-02-16 @ 12:53:30
URL: http://byfia.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0