Scrapbooking-kit

Igår när våra gäster kom så fick jag och mamma ett litet scrapbooking-kit. Jag och mamma är ju väldigt inne på att scrapbooka. Det är som pyssel fast mycket mer avancerat. Men iallafall så fick vi ett litet kit. Så jag tänkte att det var väl inte mer än rätt att jag la upp lite bilder på det. Så här kommer dem.

En stämpel, tre tags, två typ glitter sprejer eller vad det nu var för nåt, en choklad ask till pappa för han pysslar ju inte, tre olika slags typ  blommor, en pro marker penna.

En scrapbooking tidning om magnolia stämplar.

Glitter klistermärken.

Kartong kronor som man ska måla.

                                                             Här kommer lite mer bilder ifrån fikat:

           Miniscones före..                   ..efter

           Bullar före..                           ..efter

           chokladbollar och kakor före..   ..efter


Kommentarer
Klara

I'm a big ProMarker lover! Har typ 100 färger i promarker format! <3

Hoppas du gillar dom lika mycket ;)

2012-02-07 @ 14:06:45
URL: http://www.thetwilight.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0