Ute och seglar! ;D

Nu e vi ute och seglar. Tur att vi har med oss paddan. Annars skulle jag dööööö!! Men aja. Juste jag kanske ska ta och berätta vad vi har hittat på dem här dagarna vi har varit ute...? (Åkte ut igår... :D) Men iaf. Igår kom vi fram på kvällen asso till viken vi skulle till typ kl 18:15. Då badade vi såklart. Det e faktist nt så kallt i havet som man tror. För eftersom vi e i en vik så blir ju vattnet varmare ;) 
Men iaf sen åt vi middag och då blev det kött med potatis. Nu äter vi lunch, kyckling med potatissallad.....Väldigt mkt potatis känner jag nu.... Asso jag har alltid väldigt otur när jag e på en båt. Imorse hade jag så mkt magknip att jag trodde att magen skulle sprängas och idag när jag badade stod jag på badstegen pch halkade igenom men det e typ 1 och en halv dm där så nu kan jag knappt gå på mina lår!! Känner på mig att jag kmr få rejäla blåmärken imorn.... ;D 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0