ÅÅÅ längtar

Jag har sett klart eclips nu och det känns som om man är en vampyr man blir typ fast i hela den där världen med alla vampyrer varje gång man sett en film;) Förra månaden var jag och såg på "Breaking dawn del 1" med min kompis Mackan och hans mamma:) Jag längtar så att jag kan dö tills del 2 kommer ut:D Jag ska se den direkt;)

Jag ska se "Kommisarie Lewis" snart med min familj..typ ända gången alla är tillsammans! Men lille syrran sover ju men hon kan ju inte se den filmen det är ju mord med!  OH MY GUD! I`m kidding<3





Kommentarer
bloggarens ägare

ska kanske börja med att lägga upp videoklipp;)

2011-12-28 @ 20:58:48
URL: http://bubblisar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0