Premiär kväll:)

Hihi jag ska på premiär ikväll. För pappas jobb har julplundring i stan. Och då bjuder dem alla på bio och vi ska gå på premiären "Mäster katten i stövlar". Jag kan ju inte säga att det ska bli jätte kul eller jätte tråkigt för jag har ju aldrig sett den. Men efter (eller före) filmen så kommer jag få köpa en present till min polare Anja! Min lillesyrra håller på att lära sig läsa men hon vill inte läsa men för varje sida hon läser får hon två kronor. Så nu har hon samlat till 71 kr. Så idag skulle hon få köpa ett jätte stort gosedjur. Men det kostar ju typ 200 spänn men mamma och pappa kanske lägger till en liten extra slant;)

  Naaaaawwwww<3


Kommentarer
nattis<3

Kul,vill också se den den verkar ju jätte bra:) har försökt att nå dig idag men du har inte svarat någonstans:( <3

2012-01-15 @ 17:00:26
URL: http://swimpinky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0