Scrapbooking....KLART ;)

Lite bilder från idag ;)

Såklart köpte man alla smaker på Hubba Bubba. Man måste ju ha nåt att tugga på ;)

Min favorit är Cola ;)

Man fick lite grejor där. Man fick en påse med papper och dekorationer....

...En sak man kan ha glitter sprej i...

....och ett smycke set. Azzå man gör själv. Jag vann smyckes saken på lotteriet ;)

Den här gjorde jag på min lille-syrra.

Den här e på mig

Den här e på pappa

Den här e på min kanin Ulex. Den e inte riktigt klar än. Jag ska fixa ett collage på mamma nån annan dag ;)



Kommentarer
Emilia!

Gud vilka fina du har gjort!!!

2012-03-26 @ 16:19:56
Klara x)

JÄTTE fina scrapbookings!

Men jag undrar om du skulle vilja ha en bild till din blogg där det står tex: Dagens outfit, Veckans läsare eller så???? För jag skulle kunna göra en sådan bild till dig som endast är till för din blogg.

:))))

//Klaren

2012-03-28 @ 15:54:54
URL: http://thetwilight.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0