Presenterna från igår <33

Igår hade ju jag och Anna en Grillfest och firade våran födelsedag. Vi hade jätte kul och fick jätte fina presenter :D 
Tack så jätte mkt allihopa! <33    Jag fick......

En massa nagellack

Tvål med Lemon lukt och en Body Lotion med Lemon lukt

Ett par örhängen


Design nagellack azzå vanliga nagellack och pytte små penslar. Typ som ett flip-stick

Ett halsband (som jag förresten ska ha ikväll)

Två nagelfilar

Två läppglans, ett vanligt och ett vanilj

Ett jätte sudd

En Lime ansiktsmask

Ett jätte paket med 12 örhängen

Ett halsband, E, som är min bokstav <3

3 par örhängen

 EVSC skivan med alla låtarna

Diamanter till naglarna

En massa stickers

Ett pack med 3 necessärer (stavning)

En nyckelring

En necessär (stavning)

En glitter tröja






Kommentarer
Majis<33

Snyggt!<3

2012-05-26 @ 18:18:19
Fanny

Hej Elin du måste berätta vart dom där nalgellacken som man trycker så kommer den genom en litet hål vart har du köpt dom fråga om inte du har köpt dom för jag har såna men dom kommer från London och jag undrar om man kan köpa såna i Sverige och vart?<3 kram fanny

2012-05-27 @ 08:34:57
URL: http://fdandtl.blogg.se/
Elin

Jag fick ju dem i present men hon såg dem i en smink katalog <33

2012-05-27 @ 20:01:38
URL: http://bubblisar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0