:( :)

Tjaba tjena idag ska det bli hejsan hoppsan för min bäzza nattis(Kolla gärna in hennes blogg swimpinky.blogg.se) ska sova hos mig ida. Mina föreldrar ska på carola. Men sen kommer ju den här tråkiga gubben in i bilden ...Mina föreldrar ska vara borta nästa lördag och lördan efter det. Visst skönt utan vuxna... Tror ni ja, man måste ju ha BARNVAKT. Det är så jobbigt man får typ inte göra ett .... bara för att dem är rädda för att mamma eller pappa ska bli sura.   AAAAAAAAAAAAAAA stör mig så ..... mycket på det!!!!!!!!!!!!!!!!! Den ända barnvakten som är bra (bäst i hela världen) är min kusin Paula hon är 18 och .... cool. För henne får man göra mycket mer än att lösa korsord i en tidning. :) Det är där den glada gubben kommer in i bilden:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0