Träning på SATS

Jag har varit på SATS idag och sprungit lite med pappa. Asså inte på samma band. Kanske lite taskigt men min lille-syrra Anna fick sitta i lobbyn i en halvtimme och spela på hennes ds. Kanske typ bara lite barnplågeri. Hehe eller inte. Men jag har ju såklart lite bilder ifrån SATS. Jag tog dem speciellt för er :D (eller kanske för att jag älskar att fotografera)

Det finns så många snygga träningskläder!

Världens nyttigaste och godaste gratis flingor!

Hhe uppochner vänd men aja, ifall man har glömt vattenflaskan så finns det ju alltid reserv på SATS

Det är väl bara att dem har miljö-station av nåt slag.

Typ nyttiga kakor om jag ska vara ärlig så tror jag inte att dem är så jätte bra att stoppa i sig.

Den rosa har jag paxat!  ♥



Kommentarer
Nattis<3

Heej ellie! Snygga saker detcär som finns där ska nog köpa nya träningkläder där någon gång,hihi jag vill det iallfall. Kramizar nattiz::):):):):):):)<33333

2012-02-11 @ 13:08:15
URL: http://swimpinky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0