Vurpa nr 1

Idag så invigde min lillesyrra våran lilla tradition i backen. Det är en jätte rolig tradition för man vet aldrig när den händer. Min syrra är ju så himla envis så hon skulle absolut åka i guppen. Så hon åkte ju där men det gick ju inte så bra. Hon hade en väldig fart när hon åkte. Så ni kan ju tänka er en 20 kg liten tjej på slalom skidor i en väldig fart upp på ett stort gupp. Ni skulle sett hur hon flög. Sen gjorde hon världens vurpa. Det såg as kul ut! Men nu ska jag sitta och små chattra med min familj och mina Gud föräldrar. Så tjingeling tingeling!


Kommentarer
Nattis<3

Haha stackars lilla anna:) saknar dig ellie:):):)

2012-02-29 @ 16:39:05
URL: http://swimpinky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0