ååååå!!!!!!!!!!!!!!

Ni vet ju att jag gillar skolan men idag då hade jag jätte ont i magen, eller jag har haft det sen i tisdags. OAVBRUTET. Men iallfall så idag måste jag vara hemma hela dan kommer nog blogga rätt mycket för att tänka på nåt annat det liksom kniper i magen hela tiden:(        Men asså jag blir lite smått irriterad för min nya design och nya header syns ju inte bara ifall man kollar på en ipad!

Hihi kolla min spagetti fläta ♥

Klassen bredvid oss har satt upp massa roliga bilder och det här var en av dem;)

Coolt va? Det sitter i en skreva i berget bredvid vårt hus!

Vi fick göra serie figur i gips I EN KONDOM! Det var inte kul men allas blev rätt snygga faktist, när man målat dem;) Vi gjorde dem på bilden.
Jag ka no bli arkitekt när jag blir stor, hihi<3

Det här är min nya design! Jag har bubblor som bakrund, bloggen heter ju ändå bubblisar<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0