Efterrätten och annan info<3

Förlåt att jag inte bloggat på länge men jag har varit upptagen med lite andra saker. Men här kommer iallafall bilden på efterrätten som vi hade på nyår<3 Och jag skulle också lägga till att ni inte kommer få bilderna på fyrverkerierna på ett tag för att jag tog dem ju med pappas kamera och den är så komplicerad så jag kan inte ladda upp bilderna. Och pappa jobbar rätt mycket nu så han hinner inte lägga upp dem men dem kommer säkert upp nån gång<3

Mums, choklad fondan med vaniljglass,jordgubbar och björnbär<3Juste det är en riesen kola i choklad fondanen så det blir alldeles mjukt och gott<3


Kommentarer
Josefine Rabner

Mmmmmm ser gott ut ♥

PussKram

2012-01-07 @ 22:23:27
URL: http://monxi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0