Rätt så bra<3

Filmen var rätt bra faktist, bättre än jag trodde. Den var jätte rolig och bra animerad. Min syrra köpte ett litet gosedjur. En kanin. Men nu har våra grannar kommit hem från sälen och deras tvätt maskin har pajat så dem ska tvätta alla sina kläder hos oss:) Men det är ju roligt för då får vi träffa dem mer! Asså jag är typ helt slut så jag orkar inte ladda upp nån bild, okej jag har ingen att ladda upp men ni kan få en rolig ifrån google<3

Den vita är en hund trodet eller ej!

Ya right.......!

Naaaawwwww!!!!!!!<3<3<3<3<3<3





Kommentarer
Josefine Rabner

Den verkar rätt så bra, haha "söt hund" :D <33

Lägg till mig som länk i menyn! :)



PussKram

2012-01-16 @ 17:34:50
URL: http://monxi.blogg.se/
nattis<3

Du har inte bloggat på ett par dagar ser jag:(

2012-01-17 @ 21:20:40
URL: http://swimpinky.blogg.se/
Majken

Förlåt för det jag skrev kommenterade jag

Menade inte att vara dum du är snäll och har en jätte bra blogg

2012-01-19 @ 15:06:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0