Spara spara spara.....

Nu får inte jag shoppa på ett tag (och det gör ont!) för jag ska spara till en ny kamera. Jag måste ju ha en så att jag kan fota b´ra bilder till bloggen;) Här kommer hela namnet:Samsung ES9 Kompaktkamera (rosa). Det är ju det bästa med den, den är ju rosa<3 and i love that color<3 Och det bästa är att det inte är på mellandags rea så jag har ingen stress med att spara;)
                                                                         En liten bild skulle väl sitta fint!<3

Samsung ES9 Kompaktkamera (rosa)Snygg va:D


Kommentarer
emilia !

Tja Elin !



Vet du jag fick en kamera i julklapp och den är jätte bra !

Det är en rosa exilim från casio !

2012-01-04 @ 12:27:57
bloggarens ägare

Gud vad kul!<3

2012-01-04 @ 16:32:26
URL: http://bubblisar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0