Tillbaaaka!!! :D

Yey! Äntligen har jag kommit tillbaka efter typ hur länge som helst!!  Jag har sååååå mkt att berätta ;)
 
1: Jag och Nattiz hade sååå kul på tynningö tycker iaf jag ;)
2: JAG HAR 3 BILJETTER TILL JUSTINS KONSERT I SVERIGE AAAH!!
3: Jag tog 5 märken i maren (sjön) Intresse klubben antecknar jag vet
4: Min lillesyrra kan nästan simma
5: Jag förlorade NÄSTAN två fantastiska vänner
6: Jag och pappa ska snart sätta upp en ny pool
 
Okej det kanske nt va så jätte mkt men aja. Juste jag ska åka bort imorn och kmr hem på söndag kväll ;)
Så jag tror att jag kmr blogga på Måndag och då får man ju hoppas att poolen e uppe :D
Juste jag undrade ifall ni hade några bra tips på naglar har slut på ideér;) Har ni nåt bra tips? <3
 
 
 
 


Kommentarer
nattiz<33

Jag gjorde meloner på naglarna igår och det gick rätt bra,men glömm inte att låta de torka så att prickarna inte kletar runt :D

Svar: Najs! Jag vet man måste verkligen låta det torka riktigt ordentligt för annars blir det bara en enda färjsmet <33333333333
None None

2012-07-15 @ 11:04:22
URL: http://thenattiz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0