Grönan <333

Åååå såååååå glad just nu!!!!!       Sh ringde nyss och frågade ifall jag ville följa med henne och Clara till Grönan idag :D   Det ska bli såååååå kul. Vi ska åka dit typ kl 17 och var där ganska sent. Ska typ åka allt utom Tilt, frittfall och Extrem ;) Jag har åkt Tilt en gång när jag var där med Nattiz men det var så jäkla läskigt så jag ska nt åka den nån mer gång. Asså vissa tycker det blir lite konstigt om man bara är tre på Grönan. Men asså det går även fast det är bara två-vagnar men man kan ju byta av så det går ju ;) <33333333333
 
Jag vågar nt åka Insane men Sh ville åka den så gärna så vad gör man nt för sina kompisar. På ett sätt vill jag men på ett annat vill jag nt :D <3333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0