Rensa en massa glasbitar, Klart....eller.......

För några dagar sen så såg jag och min lille-syrra att det låg en massa glasbitar på marken. Vi hittade en gammal plastpåse och la alla glasbitar i. Men jag tycker det är onödigt att bara slänga allt när man kan göra rent dem och slipa till dem. Man kan ju ha dem att pyssla med. Men fatta en heeel påse med glasbitara. Det orkar man ju inte rensa. Jag har typ rensat 8 bitar eller nåt. Mer pallar jag inte. Men aja min mamma är och handlar nu och jag tror att hon skulle köpa skor åt mig. Lägger upp bilder på det ifall hon har köpt det <33



Man vill ju bara ha alla ifall man nu hade en Iphone! (hade ingen annan bild att lägga upp) <33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0