!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Azzå just nu e jag jäv**gt sur!!!!!! Azzå pappa sa ju till mig att ifall jag sprang två varv i slingan så skulle jag få en Iphone... Jag ba efter ha hade sagt det: "Så ifall jag springer två varv i lilla slingan får jag en Iphone?"
Han sa ja. Jag gjorde det idag utan att stanna. Men när jag var klar så sa han: "Nej men du skulle ju springa två varv i stora slingan"......WTF!?  Det hörde nt jag! Så nu ligger man här hemma i sängen och deppar...Har ingen lust att träna nån mer gång!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Majis<3

Stackare!<3333 ;(

2012-05-29 @ 08:46:25
Sophie<3

Kom igen Ellie du klarar det!!!!

Deppa inte ihop nu<3333

Stackare<3333

2012-05-30 @ 07:31:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0